Bc. Věra ŠMELKOVÁ

Diplomová práce

Emotionale Reize in tschechischen und deutschen Werbespots für Bier

Emotional Stimuli within Czech and German Beer Commercials
Abstract:
This thesis investigates and describes, by way of an analysis of 205 German and Czech beer commercials, emotionality in advertising, or rather the use of stimuli trying to provoke emotions in the recipient and thus reach the goals of the advertisement. In addition, the stimuli found in the research are compared in relation to Germany and the Czech Republic and the differences between them are shown …více
Abstract:
In dieser Abschlussarbeit wird anhand einer Analyse von 205 deutschen und tschechischen Werbespots für Bier die Emotionalität in der Werbung, bzw. die Verwendung von Reizen, derer Absicht es ist, Emotionen bei den Rezipienten auszulösen und somit die Werbeziele zu erfüllen, untersucht und beschrieben. Die untersuchten Reize wurden bezüglich Deutschland und Tschechien ebenfalls verglichen und die Unterschiede …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Lenka Vaňková, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠMELKOVÁ, Věra. Emotionale Reize in tschechischen und deutschen Werbespots für Bier. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta