Bc. Sandra Pleskotová

Diplomová práce

Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice

Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center
Anotace:
Téma diplomové práce se zabývá Marketingovým řízením nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření. Dále je rozpracován konkrétní marketingový plán, včetně rozpočtů.
Abstract:
This dissertation deals with Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center. The teoretical part discusses marketing in general, marketing management and shopping behavior. In the practical part results of questionnaire survey are presented and a concrete marketing plan, including budget, is worked out.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pleskotová, Sandra. Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní