Projekt zlepšení Corporate Identity Nemocnice Atlas a. s. – Bc. Petra Pulkrábková
Bc. Petra Pulkrábková
Diplomová práce
Projekt zlepšení Corporate Identity Nemocnice Atlas a. s.
Improvement of Corporate Identity Project Nemocnice Atlas a. s.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu zlepšení corporate identity v Nemocnici Atlas a. s. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je věnována poznatkům získaných z odborné literatury, které se zabývají problematikou cor-porate identity a jejích jednotlivých složek. V další části práce je provedena PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýza vnitřního …víceAbstract:
The dissertation focuses the subject how to improve the corporate identity in the Atlas hos-pital corporation. The study is divided into three parts - theoretical, analytical and project. The theoretical part includes the knowledge realized from a technical literature and deals with the issue of a corporate identity and its individual parts. In the next part of the study there are effected PEST analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pulkrábková, Petra. Projekt zlepšení Corporate Identity Nemocnice Atlas a. s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace
Alexandra Polejová -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza