Bc. Sandra VYORALOVÁ
Diplomová práce
Řízení image velké firmy
Image management of large company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení image velké firmy. Pro potřeby práce je zvoleno řízení image společnosti T-Mobile Česká republika. V teoretické části je nastíněna problematika řízení image, korporátní identity a metodické přístupy k analýze image. Následuje praktická část, která seznamuje se společností T-Mobile a posléze se detailně zaobírá prvky firemní identity společnosti a image …víceAbstract:
Dissertation deals with the issue of image management in large company. For the purpose of this work is selected image management of company called T-Mobile Czech Republic. The theoretical part outlines issue around image management, corporate identity and met-hodological approaches to image analysis. Followed by a practical section which introduces T-Mobile company, then discusses in detail the elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18433
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYORALOVÁ, Sandra. Řízení image velké firmy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Alena Medková -
Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace
Lucie Janíčková -
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
Alena Zuzaníková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Analýza CSR společnosti T-Mobile Czech Republic,a.s.
Ivana Ježková -
Odhad hodnoty společenosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Martin Stibůrek -
Marketingová analýza produktu mobilní data společnosti T-Mobile ČR
Martin Burian