Analýza trhu velkoobchodu květin DJ Plant – Jan DOLEŽAL
Jan DOLEŽAL
Bakalářská práce
Analýza trhu velkoobchodu květin DJ Plant
The market analysis of a flower wholesale DJ Plant
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza trhu velkoobchodu květin DJ Plant, zjištění jeho postavení na trhu a návrh marketingového zlepšení. První část práce se věnuje teoretickým tématům užívaným v průběhu analýzy. Přechodem mezi teoretickou a praktickou částí je dotazníkové šetření, které je popsáno teoreticky a následně ukazuje jeho samotný průběh. Praktická část začíná sledovanou firmou DJ …víceAbstract:
This Bachelor?s Thesis aims to analyze the market of a flower wholesale DJ Plant, detection of its position on the market and the proposal to improve marketing. The first part of the Thesis includes teoretical themes used in the process of analysis. The change-over between the teoretical and practical part is the questionnaire, wich is described teoreticky and subsequently points on its own process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLEŽAL, Jan. Analýza trhu velkoobchodu květin DJ Plant. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Cenová diskriminace na trhu květin
Jan DOLEŽAL -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Lenka Velíšková -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka