Jiří Dráb

Bakalářská práce

Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.

Analysis of the Marketing Communication Mix of the Company Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. Cílem práce je popsání a analýza dosavadní stavu marketingového komunikačního mixu, dále pak návrhy ke zlepšení tohoto mixu. Teoretická část je rozdělena na krátký úvod do marketingu, úvod do marketingového mixu a v poslední části se zabývá jednotlivými částmi komunikačního mixu a jejich popisu …více
Abstract:
The theme of my thesis is the analysis of marketing communication activities of the com-pany Technodat, CAE - Systems, s.r.o. The aim is to describe and analyze the current state of all marketing activities, as well as to come up with suggestions for improvement. The theoretical part is divided into a short introduction to marketing, an introduction of what marketing mix stands for and its last part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dráb, Jiří. Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe