Lucie MÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Jeden svět na školách
The One World in Schools
Anotace:
Klíčové téma, které prostupuje celou bakalářskou prací, je představení vzdělávacího programu Jeden svět na školách a vymezení jeho klíčových projektů. Zároveň se zaměřuji na specifika propagace programu v médiích, zejména v České televizi a na školách, navazování partnerství s médii, ale také s dalšími neziskovými organizacemi, vzdělávacími projekty a programy. Mým cílem bylo pokusit se vymezit aspekty …víceAbstract:
The key theme that permeates the entire bachelor work is to present the educational program at One World Education and the delimitation of its key projects. At the same time focus on the specifics of the program is publicized in the media, especially in the Czech television and in schools, partnerships with the media, but also with other non-profit organizations, educational projects and programs. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
135725
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Bilík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁŠOVÁ, Lucie. Jeden svět na školách. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Teorie a dějiny dramatických umění
Práce na příbuzné téma
-
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Marketing a propagace měst a obcí
Radek Nedvěd
Název
Vložil
Vloženo
Práva