Machu Picchu: historia, descubrimiento, significado – Dominika SVATOŠOVÁ
Dominika SVATOŠOVÁ
Bakalářská práce
Machu Picchu: historia, descubrimiento, significado
Machu Picchu: History, Discovery, Significance
Abstract:
The objective of this work is to find out what Machu Picchu meant to the Inca Empire and what it means to us nowadays. In the first theoretical part of this thesis, we look at the general characteristics of the Inca Empire, its conquest, resistance and reconquest. In the end, we focus on Machu Picchu and look at its geographical location, history, discovery and important monuments. In the practical …víceAbstract:
Cílem této práce je zjistit, jaký význam mělo Machu Picchu pro inckou říši a jaký má pro nás v dnešní době. V první teoretické části se nejprve podíváme na obecnou charakteristiku incké říše, její dobytí, odpor a znovudobytí. Nakonec se budeme věnovat Machu Picchu. Řekneme si něco o jeho geografickém umístění, historii, objevení a důležitých památkách. V praktické části se podrobně budeme zabývat teoriemi …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: dr hab. Maksymilian Drozdowicz
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVATOŠOVÁ, Dominika. Machu Picchu: historia, descubrimiento, significado. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Strategická kultura Páté Francouzské republiky
Hana Tenglerová -
Podniková kultura
Kristýna Přívratská -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Kultura neziskové organizace EduArt
Tereza PŘIKRYLOVÁ