Reklametaal-anglicismen in Nederlandse en Tsjechische advertentie – Ing. Petra HOLUBOVÁ
Ing. Petra HOLUBOVÁ
Bakalářská práce
Reklametaal-anglicismen in Nederlandse en Tsjechische advertentie
Language of advertisement - anglicisms in Dutch and Czech ads
Anotace:
Tématem bakalářské práce je jazyk reklamy, konkrétně anglicizmy v reklamních sloganech časopisu s mezinárodním zastoupením. V praktické části je porovnán výskyt anglicizmů a způsob jejich použití v reklamách českého a nizozemského časopisu Cosmopolitan a vyhodnocen dotazníkový průzkum zaměřený na porozumění anglickým sloganům použitým v obou mutacích tohoto časopisu.Abstract:
The topic of this thesis is the language of advertising, specifically anglicisms in advertising slogans in magazine with international representation. The practical part is compared incidence Anglicisms and their use in commercials, Czech and Dutch magazine Cosmopolitan and evaluated questionnaire focused on understanding the English slogans used in both versions of the magazine.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Křížová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLUBOVÁ, Petra. Reklametaal-anglicismen in Nederlandse en Tsjechische advertentie. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Nizozemština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková hra v ruské a české reklamě.
Yevgeniya KAZARINA
Název
Vložil
Vloženo
Práva