Lokalizační vlastnosti videoher: analýza a porovnání s jinými produkty popkultury – Daniil PESHEKHONOV
Daniil PESHEKHONOV
Bakalářská práce
Lokalizační vlastnosti videoher: analýza a porovnání s jinými produkty popkultury
Localization features of videogames: analysis and comparison with other pop culture products
Abstract:
The thesis studies the features of localization of computer games. The thesis is divided into three part. The first part of the paper is devoted to defining computer games as part of modern popular culture, description of the main features of the localization of computer games and the main translation strategies. Also were analyzed various options for achieving the optimal translation of the text of …víceAbstract:
Práce zkoumá vlastnosti lokalizace počítačových her. První část práce je věnována definici počítačových her jako součásti moderní populární kultury, popisu hlavních rysů lokalizace počítačových her a hlavních překladatelských strategií. Byly také analyzovány různé možnosti pro dosažení optimálního překladu textu počítačových her a osobních jmen ve hrách. Druhá část obsahuje informace o seriálech jako …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Tihelková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PESHEKHONOV, Daniil. Lokalizační vlastnosti videoher: analýza a porovnání s jinými produkty popkultury. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Fallout
Martin ŠMÍRA -
Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
Ondřej KAŇOVSKÝ -
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Pillars of Eternity
Hynek HANZLÍK -
Problematika převodu vlastních jmen a vybraných apelativ v ruské, anglické a české verzi počítačové hry Metro 2033 Redux
Tereza Poledníková -
Impact of Korean Multinational Corporations on Vietnam's Economic Growth
Park Park -
Gezi Park protesty: případová studie kolektivního násilí
Šimon Šoka -
South Park Translation Analysis
Marek Šichtař -
Návrh produktu cestovního ruchu se zaměřením na segment rodin s dětmi pro hotel Park Holiday
Anna Kožáková