Kreativní deník jako vzdělávací pomůcka – Eliška Horynová
Eliška Horynová
Bakalářská práce
Kreativní deník jako vzdělávací pomůcka
Creative journal as an educational tool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá různými metodami, které lze využít při práci s kreativními deníky v předškolním vzdělávání. Teoretická část se věnuje kreativitě a způsobům, jak ji jako pedagog rozvíjet. Dále se věnuje různým druhům kreativních deníků a metod jejich vedení. Praktická část přináší především metodiku vedení osobních kreativních deníků, poznatky, postřehy a obecná doporučení vycházejících z …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with different methods that can be used when working with creative journals in preschool education. The theoretical part deals with creativity and ways how to develop it as an educator. It also discusses different types of creative journals and methods of keeping them. The practical part mainly presents methods of keeping personal creative diaries, findings, insights and general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horynová, Eliška. Kreativní deník jako vzdělávací pomůcka. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Kreativní myšlení a jeho význam ve firmě
Nikola Náprstková -
Kreativní excelence jako předpoklad inovační síly organizace
Iveta Semrádová -
Metody a techniky kreativního myšlení a jejich využití v podnikové praxi
Linda Poldauf -
Kreativní management v praxi
Zuzana Fejglová -
Učíme se hrou aneb Kreativní využití digitálních technologií ve výuce
Alexandr ŠTURMAN -
Kreativní myšlení a jeho podpora v manažerské praxi
Radek Dvořák -
Lesní a venkovní pedagogika - využití zahraničních zkušeností v českém prostředí
Karolína KOSTÍNKOVÁ -
Tvořivost v testu versus tvořivost v produktu
Marie Krejčí
Název
Vložil
Vloženo
Práva