Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem – Lucie KOZÁKOVÁ
Lucie KOZÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem
Marketing strategy of Mondi Steti Inc. in commodity paper market
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem je prozkoumat stávající situaci podniku, jeho marketingovou strategii a zhodnotit její vhodnost. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu, průmyslovém trhu a tvorbě marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace a stávající marketingové strategie …víceAbstract:
The aim of the thesis The Marketing strategy of Mondi Steti Inc. in commodity paper market is to examine the current situation of the company, its marketing strategy and appraise usability. The first part of the work is aimed at theoretical overview of the marketing, commodity market and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation and current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZÁKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/07dk4t/.
Jak správně citovat práci
KOZÁKOVÁ, Lucie. Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM)
Semen Davydov