Marketingový plán Společenského a vzdělávacího centra Kdyně – Věra Říhová
Věra Říhová
Diplomová práce
Marketingový plán Společenského a vzdělávacího centra Kdyně
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem Společenského a vzdělávacího centra Kdyně, což je nově vzniklá organizace, zahrnující v sobě činnost městské knihovny, školní družiny, vzdělávacího centra, rodinného centra a poradenského centra pro regionální rozvoj a cestovní ruch. V rámci práce je dále vymezen předmět činnosti jednotlivých organizačních složek řešené organizace a jsou rovněž provedeny …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing plan for Společenské a vzdělávací centrum Kdyně, which is a newly formed organization, implying the local library, school clubs, educational center, family center and consulting center for regional development and tourism. As a part of this thesis there is also defined the activity of its individual business units and there are also made some support analysis, which …víceKlíčová slova
Marketingový plán marketing služeb PEST analýza Porterův model konkurenčního prostředí SWOT analýza analýza zainteresovaných stran marketingový mix firemní identita Společenské a vzdělávací centrum Kdyně KOSTKA KDYNĚ – společenské a vzdělávací centrum. Marketing plan marketing of services PEST analysis Porter´s five forces model SWOT analysis stakeholder analysis marketing mix corporate identity KOSTKA KDYNĚ – společenské a vzdělávací centrum.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Business plan for a ramen bar in Prague with emphasis on marketing
Le Minh Nhat Pham -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Zakladatelský projekt fitness centrum StronGGym
Eva Janovská -
Podnikatelský záměr - Komunitní rodinné centrum
Barbora Müllerová -
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
Tereza Augustová -
Firma v konkurenčním prostředí
German Kononenko -
Výzkumné a vzdělávací centrum, Praha - Holešovice
Karolína Janotová