Nákupní chování spotřebitelů na trhu se zdravou výživou v České republice. – Kristýna Hráčková
Kristýna Hráčková
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitelů na trhu se zdravou výživou v České republice.
Shopping Behavior of Customers on the Health Food Market in Czech Republic
Anotace:
Hráčková, K., Nákupní chování spotřebitelů na trhu se zdravou výživou v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Tato bakalářská práce analyzuje chování spotřebitelů v České republice při nákupu a výběru potravin se zaměřením na zdravou výživu. Cílem práce je navrhnout doporučení pro subjekty na trhu se zdravou výživou, aby lépe uspokojovaly potřeby spotřebitelů a …víceAbstract:
Hráčková, K., Shopping behavior of customers on the health food market in Czech Republic. Bachelor thesis, Brno 2016.This bachelor thesis analyses consumer behaviour in buying and choosing food with a focus on healthy eating, in the Czech Republic. The aim of thesis is to suggest recommendations for subjects on health food market to better satisfy the needs of consumers and to gain new customers. Analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Netopil
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva