Marketingová strategie podniku Doubravský Dvůr – Barbora ANTESOVÁ
Barbora ANTESOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku Doubravský Dvůr
Marketing strategy of company Doubravský Dvůr
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je marketingová strategie podniku Doubravský Dvůr. Práce se zaměřuje na marketing v zemědělství a na to, jaká je marketingová strategie podniku. Dále je pomocí dotazníku zjišťováno, jak moc jsou zákazníci spokojeni v různých oblastech prodeje produktů, například jak hodnotí jejich kvalitu, jejich cenu, jak často jezdí na Doubravský Dvůr, co se jim na statku líbí a co by …víceAbstract:
Content of my bacherol thesis is marketing strategy of company Doubravský Dvůr. This thesis is focused on marketing in agronomy and what kind of marketing strategy company have. In next part of my bacherol thesis I used the questionnair for detection costumer satisfaction in various areas of sale, like quality, price and with which is costumer satisfied. Goal is analyse of marketing strategy, costumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANTESOVÁ, Barbora. Marketingová strategie podniku Doubravský Dvůr. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva