Martina LEKEŠOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci

Analysis of Marketing Activities in the Spa Organization
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci Lázně Luhačovice, a.s., která je největší společností podnikající v oboru lázeňství ve městě Luhačovice. Teoretická část vymezuje základní pojmy a východiska v oblasti marketingových aktivit. Praktická část zahrnuje metody potřebné pro analýzu současného stavu společnosti, SWOT analýzu, podrobnou analýzu marketingového …více
Abstract:
The focus of my thesis is the analysis of the marketing activities in the spa organization Lázně Luhačovice, a.s., which is the largest company in the spa industry in the town of Luhačovice. The theoretical part defines basic concepts and issues in the field of marketing activities. The practical part includes methods needed for analysis of the current state of the company, SWOT analysis, detail analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Taraba

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LEKEŠOVÁ, Martina. Analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe