Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka – Bc. Lucie Dortová
Bc. Lucie Dortová
Bakalářská práce
Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka
Cooperation among the subjects of the value chain in the customer value creating
Anotace:
Teoretická část práce se věnuje problematice spolupráce a vztahů subjektů hodnotového řetězce při vytváření a dostávání hodnoty pro zákazníka. Především rozebírá, jak pečovat o vztahy v podniku, o vztahy se zákazníky, resp. o vztahy s obchodními partnery. Vymezuje hodnotu pro zákazníka a procesy dostávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníka pomocí vzájemného propojení a spolupráce všech …víceAbstract:
Theoretical part of the work is dedicated to the problems of cooperation and relationships between the subjects of the value chain in customer value creating. The work mainly discusses how take care of relationships in business, relationships with customers or relationships with business partners. The work defines the customer value and the processes getting, evaluation and improving customer value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dortová, Lucie. Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová