Princip otisku ve výtvarné výchově v mateřské škole – Bc. Dominika KRŮLOVÁ
Bc. Dominika KRŮLOVÁ
Diplomová práce
Princip otisku ve výtvarné výchově v mateřské škole
Asociační potenciál skvrny a otisku
The principle of imprint in kindergarten's Art
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření výtvarné řady, která je zaměřena na princip otisku ve výtvarné výchově. Vzniknou tak přehledné metodické listy, které poslouží jako inspirace pro pedagogy mateřských škol k výuce výtvarné výchovy. Teoretická část se zabývá obdobím dětství, výtvarným vnímáním a jeho typologií. Dále výtvarným plánováním v MŠ, dětským výtvarným projevem hlavně v předškolním vzdělávání …víceAbstract:
The goal of this thesis is to create an art series that is focused on the principle of imprinting in art education. In this way, synoptic methodological sheets will be created, which will serve as an inspiration for the teachers in the kindergartens for teaching art education. The theoretical part deals with the childhood period, artistic perception, and its typology. Furthermore, are presented chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Magdalena Adámková Turzová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRŮLOVÁ, Dominika. Princip otisku ve výtvarné výchově v mateřské škole. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Výchova a vzdělávání bilingvních dětí v rámci mateřských škol na příkladu polské menšiny ve Slezsku
Magdalena Górniaková -
Putování dějinami umění v praxi: Výtvarné dílo a jeho využití jako námět do hodin výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy
Tereza Vejdělková -
Historické momenty naší vlasti jako námět výtvarné řady pro žáky 1. stupně základní školy
Michaela Plačková -
Přírodopis jako námět do hodin výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy
Natálie Dejlová -
Kamarádství jako námět výtvarné tvorby v mateřské škole
Jana ULRICHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva