Návrh realizace eventu ve vybrané firmě – Lada KALOUSOVÁ
Lada KALOUSOVÁ
Bakalářská práce
Návrh realizace eventu ve vybrané firmě
Proposal for the realization of the event in the selected company
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje návrh realizace eventu pro společnost Swietelsky stavební s.r.o., která má sídlo v Českých Budějovicích. V tomto dokumentu byl sestaven plán pro uspořádání plesu pro obchodní partnery "In Blue", který zahrnuje veškeré event marketingové aktivity s ním spojené. V první části práce jsou definovány teoretické prvky event marketingu, druhá část se již zabývá konkrétním návrhem …víceAbstract:
Bachelor's thesis contains a proposal for the realization of the event for company Swietelsky stavebni s. r. o., which has its registered office in České Budějovice. In this document was compiled plan for the arrangement of the ball for the business partners "In Blue", which includes all event marketing activities associated with it. In the first part of this work are defined theoretical elements of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALOUSOVÁ, Lada. Návrh realizace eventu ve vybrané firmě. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Vliv event marketingových aktivit na pozici značky
Lucie Hladíková -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Návrh plánu event marketingových aktivit společnosti
Tomáš Prause -
Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.
Naděžda ŠUMBEROVÁ