Spotřební chování žen na trhu kaváren – Bc. Aneta Horáková
Bc. Aneta Horáková
Diplomová práce
Spotřební chování žen na trhu kaváren
Consumer behaviour of women in the cafe market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na spotřebitelské chování žen na trhu kaváren. Cílem práce je charakterizovat spotřebitelské chování žen na trhu kaváren a navrhnout doporučení pro komerční subjekty na tomto trhu. Pro splnění cíle jsou v práci identifikovány faktory, které ovlivňují nákupní chování žen na tomto trhu. Dále je v práci popsán jejich nákupní rozhodovací proces, význam word of mouth a v …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the consumer behavior of women in the coffee shop market. The main goal is to characterize the consumer behavior of women in the cafe market. For reaching the target are in work identified factors, which affect purchasing mentality of women in this market. Also in this thesis is described their purchase decision process, meaning word of mouth and last but not least …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Irena Antošová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva -
Consumer behaviour as a reflection of level of financial intelligence
Margarita Zhunussova -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
Dmitry Baranov