Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků – Sofya Ryzhkova
Sofya Ryzhkova
Bakalářská práce
Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků
Performance measurement from the perspective of customers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá měřením výkonnosti podniku z pohledu zákazníků pomocí vybraných klíčových ukazatelů zákaznické výkonnosti. V práci jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k této problematice, dále jsou objasněna teoretická východiska výkonnosti podniku a jejího hodnocení metodou Balanced Scorecard. Práce představuje nejvýznamnější a nejvíce používané přístupy pro hodnocení vybraných zákaznických …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on measuring business performance from the perspective of customers using the selected key performance indicators of customer. The basic concepts and theoritical principles of customer performance are determined in the thesis. It describes approaches of evaluation of performance of company by concept Balanced Scorecard. The thesis represents the most important and used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Michal Paták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ryzhkova, Sofya. Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Vít Ševčík -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová