Sociální sítě jako marketingový nástroj ŠKODA Motorsport – Lenka Dutková
Lenka Dutková
Bakalářská práce
Sociální sítě jako marketingový nástroj ŠKODA Motorsport
Social networks as a marketing tool for ŠKODA Motorsport
Anotace:
Bakalářská práce se týká sociálních sítí ŠKODA Motorsport. Na základě literární rešerše jsou vymezeny základní pojmy zaměřené na marketingovou komunikaci a sociální sítě. Praktická část je analýzou sociálních sítí, která byla zaměřená na zjištění dosahovaného potenciálu v jejich využívání a marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání sociálních sítí ŠKODA Motorsport. Konkrétní výstupy jsou …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the ŠKODA Motorsport social networks. Based on the literature search, the basic terms focused on marketing communication and social networks are defined. The practical part is the result of a content analysis of social networks and marketing research focused on the perception of ŠKODA Motorsport social networks. It was found that the communication of ŠM achieves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Lucie Bortová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 27. 1. 2026
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev