Analýza kvality služeb Kongres Hotelu Jezerka na Seči – Iveta Kovaříková
Iveta Kovaříková
Bakalářská práce
Analýza kvality služeb Kongres Hotelu Jezerka na Seči
Anotace:
Cílem práce bude ohodnotit nabídku a kvalitu služeb Kongres Hotelu Jezerka v porovnání s oficiální klasifikací Asociace Hotelů a Restaurací ČR. V práci bude aplikovaná metodologie AHRCR a závěrem bude doporučení pro zařazení do klasifikace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.