Bc. Tomáš POTĚŠIL

Diplomová práce

Publikování, vydávání, půjčování a prodej autorských děl na internetu (se zaměřením na cílovou skupinu studentů a akademických pracovníků VŠ)

Publication, publishing, lending and selling of authorial works on the internet
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem autorských děl a prostředí internetu. V teoretické části jsou popsány základní právní úpravy autorských děl v Česku. Podrobně je rozebrána práv-ní problematika peer-to-peer technologií, prostřednictvím kterých dochází nejčastěji a zda-leka v největším měřítku k nezákonným výměnám autorských děl v prostředí celosvětové sítě (World Wide Web). Praktická část diplomové …více
Abstract:
The thesis is about the relationship between the internet and authorial rights (copyrights). In the theoretical part there is a description of basic copyrights' laws valid in the Czech Republic. In detail there are described peer-to-peer technologies that are mostly used for the exchange of authorial works without the authors' permission. Practical part of thesis is about the connection between the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2006
Identifikátor: 2789

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POTĚŠIL, Tomáš. Publikování, vydávání, půjčování a prodej autorských děl na internetu (se zaměřením na cílovou skupinu studentů a akademických pracovníků VŠ). Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 08. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace