Analýza nákupních podmínek Vimperska – Bc. Jaroslava BRATHOVÁ
Bc. Jaroslava BRATHOVÁ
Diplomová práce
Analýza nákupních podmínek Vimperska
Analysis of the buying terms at Vimperk
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit nákupní podmínky a geografické rozmístění prodejních jednotek na Vimpersku. Navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány pozorováním v jednotlivých obcích Vimperska, dotazováním a nestrukturovanými rozhovory. Následně byla data zpracována a vyhodnocena.Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the purchasing conditions and geographical distribution of sales units in the Vimperk. Propose measures for improvement. Information was obtained by observing in each municipality Vimperk, interviewing and unstructured interviews. Subsequently, data were processed and evaluated.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRATHOVÁ, Jaroslava. Analýza nákupních podmínek Vimperska. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní vybavenost v obci Deštná
Kamila Závodná -
Obchodní vybavenost a nákupní chování obyvatel Chlumčan
Kateřina DYRCZYKOVÁ -
Nákupní chování zákazníků v obci Blížejov
Barbora WEBEROVÁ -
Sociální podnikání v obci Dubenec
Iva Horníková -
Samozásobitelství a nedostatkové zboží na příkladu širšího Brněnska v 70. a 80. letech
Vanda Jiříkovská -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Přímé napojení výroby na maloobchod při vynechání velkoobchodního článku, rizika a příležitosti
Pavel Košut
Název
Vložil
Vloženo
Práva