Procesní řízení, jeho cíle a úloha při tvorbě přidané hodnoty pro zákazníka – Jitka Bubelová
Jitka Bubelová
Diplomová práce
Procesní řízení, jeho cíle a úloha při tvorbě přidané hodnoty pro zákazníka
Management by processes, objectives and roles in process of creation added value for customers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Římovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUBELOVÁ, Jitka. \textit{Procesní řízení, jeho cíle a úloha při tvorbě přidané hodnoty pro zákazníka}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0cek1n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva