Interaktivní učebnice ve výuce českého jazyka – Bc. Petra CHVATÍKOVÁ
Bc. Petra CHVATÍKOVÁ
Diplomová práce
Interaktivní učebnice ve výuce českého jazyka
Interactive textbook in teaching the Czech language
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou tištěných a interaktivních učebnic ve výuce českého jazyka. Podává nám informace o tom, co je učebnice, jaké jsou její funkce a jaké komponenty obsahuje a jak metodicky pracovat s interaktivní učebnicí. Výzkumy se vztahovaly k zjištění pohledu aktérů výuky na používání interaktivních učebnic v českém jazyce a jejich vlivu na efektivitu učení. První výzkum …víceAbstract:
Thesis is engage on characteristics printed and interactive textbooks in education Czech language. Thesis gives us informations about that, what is textbook, what are its funktions and what components contains and how methodically work with interactive textbook. Researches related to find view of actors education on using interactive textbooks in Czech language and their effect on education effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Zveřejnit od: 19. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHVATÍKOVÁ, Petra. Interaktivní učebnice ve výuce českého jazyka. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza učebních úloh rozvíjejících mapové dovednosti žáků v učebnicích vlastivědy nakladatelství FRAUS
Hana Neumanová -
Soubor hudebních poznatkových her k učebnici nakladatelství Fraus Hudební výchova 8 a 9 - stručné dějiny hudby aktivně a interaktivně
Kateřina Hanušová -
Komplexní didaktická analýza nových řad učebnic přírodopisu nakladatelství Prodos a Fraus
Andrea SUCHÁNKOVÁ -
Strukturální a obsahová analýza učebnic občanské výchovy nakladatelství "Fraus" a "Fortuna" pro 6. a 7. ročník ZŠ
Irena Jará -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Srovnání učebnic literární výchovy pro 6. ročník - nakladatelství SPN a Fraus
Lenka Kupcová -
Analýza interaktivních učebnic českého jazyka z produkce nakladatelství Fraus k roku 2008
Ivana RŮŽIČKOVÁ -
Interaktivní tabule ve výuce odborných předmětů
Martin ŠLAHOREK
Název
Vložil
Vloženo
Práva