Marketingová strategie pro vybraný segment společnosti AG FOODS Group, a.s. – Mgr. Ing. Petra JANDOURKOVÁ
Mgr. Ing. Petra JANDOURKOVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie pro vybraný segment společnosti AG FOODS Group, a.s.
Marketing strategy for a specific segment of AG FOODS a.s. company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření komplexního materiálu, který je nezbytný pro strategické marketingové rozhodování ve vybraném segmentu na území České republi-ky. Dokument je určen pro potřeby české rodinné společnosti AG FOODS Group a. s. s přihlédnutím na analýzy zjištěné společností Brand&Brother. Práce je rozčleněna do něko-lika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem …víceAbstract:
The target/aim of this bachelor work is the clear description of the segments of the Czech catering market, on which the Czech company AG FOODS Group a.s. could reach its posi-tion. This work includes also descriptions of the segment and the view on the methods, on which I came to the results with desciptions and analysis by Brand&Brother copany.The work is segmented into several main entities, starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7588
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOURKOVÁ, Petra. \textit{Marketingová strategie pro vybraný segment společnosti AG FOODS Group, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/0cp2tc/.
Jak správně citovat práci
JANDOURKOVÁ, Petra. Marketingová strategie pro vybraný segment společnosti AG FOODS Group, a.s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza podmínek nezbytných pro uvedení ekologicky šetrného výrobku na vybraný segment trhu.
Kristýna Rojíčková -
Projekt vytvoření poznávacího cyklozájezdu pro segment 50+ na oblast Břeclavska
Markéta Rebendová -
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Kateřina Křížová -
Zásah jednotek požární ochrany ve výškové budově I. segment ve Zlíně
Pavel Doležel -
Swot Analýza
Eliška Francánová -
Expertní posouzení návrhu na rozšíření výroby o daší segment výrobků
Roman Hromada -
Marketingový plán pro vybraný segment trhu rekonstrukce a renovace podlah
Eva Sikorová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský