Bc. Lukáš GABRHELÍK

Bakalářská práce

Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)

Advertising analysis in national version of lifestyle magazine for men (Maxim)
Anotace:
Cílem bakalářské práce je bližší seznámení se s lifestylovým médiem zastoupeným magazínem Maxim, definování jeho prvků a pochopení podstaty existence. Vysvětlíme si, co cílová skupina čtenářů očekává, co jim magazín přináší a jaké hrozby se pro čtenáře skrývají uvnitř. Práce je rozdělena na tři částí, přičemž první se zaměřuje na historický vývoj až ke vzniku periodik a dělení médií. Druhá část se …více
Abstract:
This thesis will show comprehensive data needed to understand what a lifestyle media Maxim is. I will explain what it´s target group expect, what Maxim gives them and what are it´s issues. Thesis is shared into three chapters. First chapture shows history of media and it´s development, second one is about Maxim advertising research and third one shows results and ideas to make things better. At the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7458

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GABRHELÍK, Lukáš. Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim). Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.