Koncept tandemové výuky na 1. stupni základní školy – Tereza KONDRÁTOVÁ
Tereza KONDRÁTOVÁ
Diplomová práce
Koncept tandemové výuky na 1. stupni základní školy
The concept of cooperative teaching at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konceptem tandemové výuky na prvním stupni základních škol. V teoretické části popisuje nejprve profesi učitele. Dále se věnuje problematice tandemové výuky od historie po současnost. Popisuje jednotlivé fáze tandemové výuky a modely tandemového vyučování. V rámci diplomové práce byl proveden výzkum na učitelích 1. stupně základních škol. Cílem výzkumu bylo ověřit praktické …víceAbstract:
The master's thesis deals with the concept of tandem teaching in primary schools. The theoretical part first defines the profession of a teacher. Then it deals with the issues of tandem teaching from history to the present. It describes the individual phases and models of tandem teaching as well. The research was done by observing and interviewing teachers. The aim of the research was to verify the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONDRÁTOVÁ, Tereza. Koncept tandemové výuky na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Začínající a zkušený pracovník na začátku své kariéry asistenta pedagoga na 1. stupni základní školy
Anna - Marie Široká -
Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.
Renata STROPNICKÁ -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Distanční výuka dějepisu na druhém stupni základní školy
Michal Mojžíš
Název
Vložil
Vloženo
Práva