Projekt marketingového plánu pro společnost Mibax Trade s.r.o. – Bc. Barbora Kostrabová
Bc. Barbora Kostrabová
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu pro společnost Mibax Trade s.r.o.
The Project of Marketing Plan for the Company Mibax Trade s.r.o.
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je vypracovanie projektu marketingového plánu pre spoločnosť Mibax Trade. V prvej časti boli spracované teoretické poznatky z oblasti mikro, malých a stredných podnikov, marketingového plánovania a elektronického obchodovania. Druhá časť bola naplnená predstavením spoločnosti Mibax Trade s.r.o., spolu so situačnou analý-zou, ktorá popisuje súčasný stav spoločnosti. Na základe …víceAbstract:
The aim of this thesis is to elaborate marketing plan for a company Mibax Trade. In the first part of the thesis were processed theoretical knowledge of micro, small and medium-sized enterprises, marketing planning and electronic business. Second part was fullfilled with presentation of company Mibax Trade, connected with situational analysis, which is describing current status of the company. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kostrabová, Barbora. Projekt marketingového plánu pro společnost Mibax Trade s.r.o.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán
Andrea Vilhanová -
Situačná analýza a návrh komunikačnej stratégie služby PersonalPRO
Katarína Hudecová -
Marketingový plán pre spoločnosť FreshAura
Alexandra Trnková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Monika Kavická -
Historie čaje, čaj jako podnikatelský záměr
Victoria Arlazarova -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka -
Cesta čaje v České republice po roce 1989- čaj jako kulturní fenomén
Ivana GREGOROVÁ -
Cesta čaje v České republice po roce 1989 - čaj jako kulturní fenomén
Ivana GREGOROVÁ