Bc. Jan Šperga
Diplomová práce
Monitoring konkurence
Competitive Intelligence
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím Competitive Intelligence metod v oblasti monitoringu konkurence na automobilovém trhu. Zaměřuje se na hodnocení jednotlivých definovaných parametrů v rámci komunikace na vybraných sociálních sítích, jejich porovnání a identifikaci konkurenční výhody prémiové německé automobilky.Teoretická část práce se věnuje především popisu fungování oblasti competitive intelligence …víceAbstract:
This thesis follows up the use of Competitive Intelligence methods such as analysis and description of communication on selected social networks and mystery emailing It focuses on the evaluation of individual defined parameters within the communication on selected social networks, their comparison and identification of the competitive advantage of the premium German carmaker.The theoretical part focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Konkurence a koncentrovanost v českém bankovnictví s využitím Competitive Intelligence
Daniela Matyášová -
Využití Competitive Intelligence ve společnosti Reframat a.s.
Daniel Růžek -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Competitive Intelligence a jeho aplikace v logistice
Michal Zgraja -
Metody Competitive Intelligence a kreditní informace v praxi
Bertha Baratta -
Využití metod Competitive Intelligence v rodinném podniku
Martin Špírek -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz
Název
Vložil
Vloženo
Práva