Podpora učení žáků na 1. stupni základní školy – Kateřina LESOVÁ
Kateřina LESOVÁ
Diplomová práce
Podpora učení žáků na 1. stupni základní školy
Facilitated Learning at Primary School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem podpory učení žáků na prvním stupni. Cílem teoretické části je objasnit pojem a význam výukového scaffoldingu, definovat proces a průběh učení, zaměřit se na žákovu motivaci k učení a především přiblížit druhy podpory žákova učení, které budou zkoumány i v empirické části práce. Opomenuta také není kapitola věnující se učení na dálku, která je do práce zařazena …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of supporting the learning of pupils in the first stage. The theoretical part aims to clarify the concept and meaning of scaffolding strategy, to define the process and course of learning, focus on the student's motivation to learn, and especially to approach the types of support for student's learning, which will be examined in the empirical part of the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LESOVÁ, Kateřina. Podpora učení žáků na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zóna nejbližšího vývoje a její vliv na samostatnost mladých dospělých s lehkým a středně těžkým mentálním postižením
Marija Atanasovová -
Gradované geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ
Lucie KUCZYŃSKÁ -
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Lucie OTRUBOVÁ -
Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti
Lucie MARTÍNKOVÁ -
Řešení gradovaných geografických učebních úloh žáky 1. stupně ZŠ a designování jejich učebního pokroku
Nikol KLEČKOVÁ -
Výukový scaffolding na 1. stupni základní školy
Veronika KUBENKOVÁ -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Podpora edukace žáků s různými druhy zdravotního postižení v první třídě základní školy
Leona Lončaričová