Přírodopis a ekologie ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Eva STUPKOVÁ
Eva STUPKOVÁ
Bakalářská práce
Přírodopis a ekologie ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Biology and ecology in teaching of pupils with special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá zpracováním problematiky vzdě-lávání osob se speciálně vzdělávacími potřebami v kontex-tu výuky přírodopisu a ekologie. Rovněž se věnuje specifi-kacím metodického vedení výuky a tvorbě výukových ma-teriálů pro potřeby žáků se speciálními vzdělávacími po-třebami. Výsledkem praktické části je sada sedmi metodických listů …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the elaboration of the issue of education of persons with special educational ne-eds in the context of teaching science and ecology. It also deals with specific methodological guidance of teaching and the creation of teaching materials for the needs of pupils with special educational needs. The result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Kopecká, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STUPKOVÁ, Eva. Přírodopis a ekologie ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Metodické listy k vybraným kapitolám dějin umění pro střední školy
Jitka Kárská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 6. 2022