Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol – Lenka Maláníková
Lenka Maláníková
Bakalářská práce
Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol
Well-being of School-Age Children in Inovative and Traditional Schools
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv inovativních a tradičních přístupů vzdělávání na wellbeing žáků. Její teoretická část se zabývá pojmem wellbeing a dále vymezením souvisejících pojmů z oblasti sociální pedagogiky a sociální psychologie. Práce také seznamuje s oblastmi podpory wellbeingu a zmiňuje se zde i funkce Sociálního pedagoga, jakožto důležitého aktéra podpory wellbeingu. V praktické části jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the impact of innovative and traditional approaches to education on learners' wellbeing. Its theoretical part deals with the concept of wellbeing and the definition of related concepts from the field of social pedagogy and social psychology. The thesis also introduces the areas of promoting wellbeing and mentions the function of the Social Educator as an important actor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Maláníková, Lenka. Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohled učitelů středních odborných škol zemědělského typu na inovativní přístupy a alternativní formy vzdělávání
Radek Svoboda -
Sociální pedagog na Ukrajině a jeho uplatnění ve školách
Lyudmyla Dubová -
Sociální pedagog Miroslav Dědič a jeho působení v oblasti výchovy a vzdělávání romských dětí
Martina Kastlová -
Celostní vzdělávání sociálních pedagogů na terciární úrovni
Michal Pařízek -
Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole
Daniel ZAHRADNÍK -
Sociální pedagog a jeho možnosti uplatnění ve školském systému
Jan Simandl -
Sociální pedagog a jeho možnosti uplatnění ve školském systému
Jan Simandl -
Klima pedagogického sboru v prostředí základní školy
Veronika BARTÁLOVÁ