Lenka Maláníková

Bakalářská práce

Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol

Well-being of School-Age Children in Inovative and Traditional Schools
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv inovativních a tradičních přístupů vzdělávání na wellbeing žáků. Její teoretická část se zabývá pojmem wellbeing a dále vymezením souvisejících pojmů z oblasti sociální pedagogiky a sociální psychologie. Práce také seznamuje s oblastmi podpory wellbeingu a zmiňuje se zde i funkce Sociálního pedagoga, jakožto důležitého aktéra podpory wellbeingu. V praktické části jsou …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the impact of innovative and traditional approaches to education on learners' wellbeing. Its theoretical part deals with the concept of wellbeing and the definition of related concepts from the field of social pedagogy and social psychology. The thesis also introduces the areas of promoting wellbeing and mentions the function of the Social Educator as an important actor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Maláníková, Lenka. Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe