Bc. Jakub MÁDL

Diplomová práce

Výběr učebních strategií žáků druhého stupně ZŠ při prezenční a distanční formě výuky anglického jazyka

Learning strategies of secondary school EFL learners during in-person learning and distance learning
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výběrem učebních strategií žáků 2. stupně ve výuce anglického jazyka. Konkrétně se zajímá o to, jestli distanční forma výuky měla vliv na to, jaké učební strategie žáci uplatňují. V teoretické části vymezuje rozdíly mezi učebním stylem a strategiemi, poskytuje typologii učebních strategií z pohledu několika odborníků a vyjmenovává nejčastější faktory, které ovlivňují …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the selection of learning strategies of secondary school pupils in English classes. More specifically, it is focused on whether the distance form of education had any effect on which strategies EFL learners use. The theoretical part of this thesis delineates the differences between a learning style and a learning strategy, it provides readers with the typology of different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÁDL, Jakub. Výběr učebních strategií žáků druhého stupně ZŠ při prezenční a distanční formě výuky anglického jazyka. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta