Implementace SVM klasifikátorů na GPU – Milan KLÁŠTERKA
Milan KLÁŠTERKA
Bakalářská práce
Implementace SVM klasifikátorů na GPU
Implementation of an SVM classifier on a GPU
Anotace:
Úkolem této práce je implementace SVM klasifikátorů na GPU. Je zde nastíněn úvod do programování v jazyce CUDA C, který je také použit pro realizaci klasifikátoru se čtyřmi běžně používanými typy kernel funkcí, tedy lineární, polynomiální, RBF a tangenciální. Pro potřebu porovnání výsledků byl naprogramován generátor vstupních dat (model klasifikátoru a testovací obrazy), který je vhodný pro získání …víceAbstract:
The goal of this work is the implementation of SVM classifiers on GPU. There is a brief introduction to the CUDA C programming language, which is also used for the implementation of the classifier with four commonly used types of kernel functions, a linear, polynomial, RBF and tangential. To compare the results need to be programmed generator of input data (model classifier and test patterns), which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
43533
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Trmal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLÁŠTERKA, Milan. Implementace SVM klasifikátorů na GPU. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Aplikované vědy a informatika / Kybernetika a řídicí technika
Práce na příbuzné téma
-
Paralelní programování a jeho dopad na databázové systémy
Lukáš Juřina -
Programování výpočtů na grafických kartách
Tomáš KREJSA -
Soutěž v programování strategií pro robota na mřížce
Jiří Lojda -
Akcelerace klasifikačních algoritmů založených na SVM pomocí grafických karet
Milan KLÁŠTERKA -
Analyzujte možnosti vývoja viacvláknových aplikácií na platforme Java
Sergius Chamila -
Výpočty na grafických kartách v jazyce Python
David Továrek -
Paralelní řešení soustav lineárních a nelineárních rovnic na~CPU a GPU
Václav UHER -
Akcelerace klasifikačních algoritmů založených na SVM pomocí grafických karet
Milan KLÁŠTERKA