Marketingová strategie podniku – Radek Chramosta, BBus
Radek Chramosta, BBus
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Marketingová strategie podniku“ popisuje marketingovou strategii předního českého výrobce obráběcích strojů, společnost KOVOSVIT MAS MACHINE TOOLS, a.s. Tato společnost je již 80.let významným výrobcem obráběcích strojů a podnikatelským subjektem působícím na českém i světovém trhu. Společnost se zabývá dodáním finálního výrobku svým zákazníkům od A-Z, tedy od počátečního …víceAbstract:
The diploma thesis entitled "Marketing strategy of the company" describes the marketing strategy of the leading Czech machine tools producer, KOVOSVIT MAS MACHINE TOOLS, a.s. This company is an important producer of machine tools and an entrepreneurial entity operating on the Czech and world market for 80 years. The company is engaged in delivering the final product to its customers from A-Z, from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Main Goals of Selected Internal Actors of the Civil War in Syria
Petr Svatoň -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova
Název
Vložil
Vloženo
Práva