Lucie SALAČOVÁ

Bakalářská práce

Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka

Total Physical Response in foreign language teaching
Abstract:
There are many different methods and tools of second language teaching. Some of the most influential ones, that are still relevant, have been introduced in the 1970s, as well as Asher's tool of teaching languages through actions which later became known as Total Physical Response (TPR). The main objective of this thesis is to examine this tool and to provide a deeper insight into the process of language …více
Abstract:
Existuje mnoho metod a nástrojů sloužících k efektivnímu vyučování cizích jazyků. Spousta z těch nejvlivnějších teorií byla vyvinuta během sedmdesátých a osmdesátých let minulého století, stejně tak jako Asherův nástroj, jehož princip spočívá v učení cizích jazyků formou akcí. Tato jeho teorie byla později nazvána celkovou fyzickou odezvou a zkoumání jejích principů bude hlavní náplní této bakalářské …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SALAČOVÁ, Lucie. Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta