Martina IVÁNKOVÁ
Diplomová práce
Zlomky metodou budování schémat
Fractions using schemata building method
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice učiva o zlomcích na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na tři části. V teoretické části se zabýváme definováním období mladšího školního věku, různými přístupy k výuce zlomků a didaktickými prostředími Hejného metody, které se orientují na práci se zlomky. V praktické části se zaměřujeme na úlohy směřující k budování schémat zlomků. Ve výzkumu …víceAbstract:
This diploma thesis is about the issue of fractions at primary school. The thesis is divided into three parts. In the theoretical part, we deal with the definition of the period of younger school-age, various approaches to teaching fractions, and the didactic environments of the Hejny method, which focus on working with fractions. In the practical part, we focus on tasks aimed at creating schemes of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
IVÁNKOVÁ, Martina. Zlomky metodou budování schémat. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Matematická prostředí v mateřské škole - Autobus
Lucie ROŽNOVSKÁ -
Matematická prostředí v mateřské škole - Krokování
Andrea SEIDLEROVÁ -
Vybraná didaktická prostředí Hejného metody v aktivitách dětí předškolního věku
Ladislav Bělina -
Prostorové origami jako didaktické prostředí v matematickém vzdělávání
Lucie KOUTECKÁ -
Využití netradičních materiálů a prostředí v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ
Blanka Vopravilová -
DIDAKTICKÁ HRA V MATEMATICE
Eva Šedinová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ