Bc. Filip Baran

Diplomová práce

Optimalizace využití časového fondu železničních vozidel

Time pool optimalization of railway vehicles
Anotace:
Práce se zabývá rozdílností systémů dopravní obslužnosti železniční dopravou v Evropě a s jejími dopady na využívání vozidel na daných linkách z hlediska času, nákladů a v konečném důsledku i spokojenosti cestujících. Obsahem budou vybrané regionální železniční linky, kde se rozchází požadavky jejich objednatelů, které způsobují např. časovou ztrátu cestujících při jejich užívání. Práce se bude snažit …více
Abstract:
The thesis deals with the differences of transport service systems by railway transport in Europe and its effects on the use of vehicles on the routes in terms of time, cost and ultimately passenger satisfaction. The content will be selected regional railway lines, where the requirements of their customers differ, which cause, for example, the loss of time for passengers in their use. The thesis will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Nachtigall, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Baran, Filip. Optimalizace využití časového fondu železničních vozidel. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera