Communicating science to students: exploring the modes in videos and their potential for CLIL – Michaela MACHALOVÁ
Michaela MACHALOVÁ
Diplomová práce
Communicating science to students: exploring the modes in videos and their potential for CLIL
Communicating science to students: exploring the modes in videos and their potential for CLIL
Abstract:
The aim of this thesis is the multimodal analysis of educational videos and their use in teaching using the CLIL method. This thesis is divided into theoretical, analytical, and didactic parts. The theoretical part introduces the history, methodology, and advantages and disadvantages of the CLIL method. This thesis approaches the topic of educational videos in a learning environment and their role …víceAbstract:
Cílem této práce je multimodální analýza populárně naučných videí a jejich využití ve výuce za pomocí metody CLIL. Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a didaktickou část. Teoretickí část představuje historii, metodologii a zhodnocení výhod a nevýhod vyučovací metody CLIL. Déle tato práce přibližuje téma populárně naučných videé v edukačním prostředí a jejich roli ve zlepšení jazykových …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHALOVÁ, Michaela. \textit{Communicating science to students: exploring the modes in videos and their potential for CLIL}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0hjigd/.
Jak správně citovat práci
MACHALOVÁ, Michaela. Communicating science to students: exploring the modes in videos and their potential for CLIL. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Anglický jazyk - Španělský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Zapojení softwaru do výuky odborných předmětů elektrotechnických oborů středních odborných škol
Nikola Štěrbová -
Výuka odborných předmětů a praxe na středních odborných školách z pohledu materiálních didaktických prostředků
Jana Štemberková -
Výuka odborných předmětů a praxe na středních odborných školách z pohledu materiálních didaktických prostředků
Jakub Hildebrand -
Výuka odborných předmětů a praxe na středních odborných školách z pohledu materiálních didaktických prostředků
Karel Novotný -
Pedagogicko-psychologické a sociologické aspekty ve výuce odborných předmětů středních odborných škol z hlediska inženýrské pedagogiky
Markéta Sedláčková -
Výukové metody odborných předmětů používané na středních odborných školách
Petra Weiserová -
Koncept Jasašii nihongo: Analýza textů pro účely výuky japonštiny jako cizího jazyka
Anna Etela Gašparová -
Analýza obtíží žáků se specifickými poruchami ve výuce cizího jazyka
Dana Kramářová