Analýza spokojenosti odběratelů firmy NordSüd Czech, s. r. o. – Dominika Václavová
Dominika Václavová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti odběratelů firmy NordSüd Czech, s. r. o.
Analysis of Customer Satisfaction of Company NordSüd Czech s. r. o.
Anotace:
Téma bakalářské práce je analýza odběratelů firmy NordSüd Czech, s. r. o. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části budou podle literatury vysvětleny odborné pojmy. V druhé části bude charakterizována firma a její odběratelé, kde budou přiblíženy základní údaje, předmět činnosti, atd. Dále bude provedeno dotazníkové šetření, kdy tištěná forma dotazníků bude předána do …víceAbstract:
The theme of bachelor thesis is Analysis of Customer Satisfaction of Company NordSüd Czech s. r. o. The thesis will be divided into theoretical and practical parts. The professional terms will be explained according to literature in the first part. The company and its subscribers will be characterized in the second part, where it will be approximated primary data, object of business, etc. Then the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Václavová, Dominika. Analýza spokojenosti odběratelů firmy NordSüd Czech, s. r. o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla