Efektivita online nástrojů komunikace měst Rožnov p. R. a Val. Meziříčí – Jakub Mikuš
Jakub Mikuš
Bakalářská práce
Efektivita online nástrojů komunikace měst Rožnov p. R. a Val. Meziříčí
Efficiency of the Online Communication Tools in Roznov p. R. and Val. Mezirici
Anotace:
Cílem této práce je analýza efektivity online marketingové komunikace vybraných komunikačních kanálů měst Rožnov pod Radhoštěm a Valašské Meziříčí směrem k obča-nům a návštěvníkům. Nejprve definuje uvedenou problematiku pomocí teoretických vý-chodisek opřených o odbornou literaturu. V praktické části porovnává efektivitu komunikace prostřednictvím oficiální webové a facebookové prezentace a navrhuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the online marketing communication efficiency of specific communication channels in the cities of Roznov pod Radhostem and Valasske Mezirici towards their citizens and visitors. At first it defines the above mentioned issue using theoretical outcomes supported by professional literature. In the practical part it compares the communication efficiency via the official …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikuš, Jakub. Efektivita online nástrojů komunikace měst Rožnov p. R. a Val. Meziříčí. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko