Kateřina Ročková

Bakalářská práce

Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.

Analysis of Product Portfolio in Kovárna VIVA a.s.
Anotace:
Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část bude věnována průzkumu trhu, marketingovému mixu a marketingovému pojetí výrobku. V praktické části bude charakterizován trh. Bude zjištěna situace firmy ve vztahu k vnějšímu i vnitřnímu prostředí. Makroprostředí firmy bude hodnoceno pomocí PEST analýzy a následně bude prostředí firmy shrnuto ve SWOT analýze. Dále bude ve …více
Abstract:
Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is going to be devoted to market research, marketing mix and marketing concept of the product. In the practical part, the market is going to be characterized. The position of the company is going to be detected in relation to the external and internal environment. Macroenvironment company will be evaluated using the PEST …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2015
Zveřejnit od: 21. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ročková, Kateřina. Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing