Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s. – Kateřina Ročková
Kateřina Ročková
Bakalářská práce
Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.
Analysis of Product Portfolio in Kovárna VIVA a.s.
Anotace:
Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část bude věnována průzkumu trhu, marketingovému mixu a marketingovému pojetí výrobku. V praktické části bude charakterizován trh. Bude zjištěna situace firmy ve vztahu k vnějšímu i vnitřnímu prostředí. Makroprostředí firmy bude hodnoceno pomocí PEST analýzy a následně bude prostředí firmy shrnuto ve SWOT analýze. Dále bude ve …víceAbstract:
Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is going to be devoted to market research, marketing mix and marketing concept of the product. In the practical part, the market is going to be characterized. The position of the company is going to be detected in relation to the external and internal environment. Macroenvironment company will be evaluated using the PEST …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2015
Zveřejnit od: 21. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ročková, Kateřina. Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace produktového portfolia strojírenských podniků
Marie Křížová -
Optimalizace dodavatelů a produktového portfolia u vybraného podnikatelského subjektu
Jana Onderková -
Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti
Katka Argalášová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl