Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice – Mgr. Josef LANG
Mgr. Josef LANG
Diplomová práce
Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice
Use of marketing communication to increase competitiveness of hospital
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy marketingových komunikací popsat a ukázat v praxi používané marketingové a strategické přístupy, které při kvalitní implementaci dokáží účinně vybudovat a udržovat stabilní, respektovanou pozici nemocnice na trhu a její prosperitu v civilizované společnosti. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti trhu zdravotnických služeb, pojetí marketingu …víceAbstract:
The aim of this thesis is, based on an analysis of marketing communications, to describe and show practically used marketing and strategic approaches, which, providing there is high-quality implementation, are able to build and maintain a stable, respected position of a hospital in the market and its prosperity in a civilized society. The theoretical part of the thesis explains basic spheres of health …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANG, Josef. Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu na nový trh v oblasti zdravotnických služeb
Petra Zahrádková -
Agentové modelování trhu zdravotnických služeb
Karel Lédl -
Využití franchisingu v systému poskytování zdravotnických služeb v České republice
Miroslav Pleva -
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Cizinci jako cíl marketingové komunikace zdravotní turistiky
Kristýna Svobodová -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová