Vzdělávací technologie ve výuce mateřského jazyka – Bc. Lenka URBÁNKOVÁ, DiS.
Bc. Lenka URBÁNKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Vzdělávací technologie ve výuce mateřského jazyka
Education Technology in Mother Tongue Education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávací technologie používané ve výuce českého jazyka. Teoretická část se zabývá vymezením terminologie, didaktickou stránkou a souhrnem aplikací a nástrojů používaných ve výuce. Praktická část je koncipována jako výzkumné šetření v podobě kvantitativního výzkumu pomocí dotazníků.Abstract:
The diploma thesis is focused on educational technologies used in teaching the Czech language. The theoretical part deals with the definition of terminology, didactic side and a summary of applications and tools used in teaching. The practical part is designed as a research survey in the form of quantitative research using questionnaires
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBÁNKOVÁ, Lenka. Vzdělávací technologie ve výuce mateřského jazyka. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Moderní softwarové a hardwarové technologie na základní škole a přínos pro žáky se SVP
Hubert Kindermann -
Digitální technologie v práci učitele na 2. stupni základní školy
Dominik MICHALEC -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
3D tisk a možnosti jeho zařazení do vzdělávání na základní škole
Martin Daňhel -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Anglické dialekty a český fonologický systém (pro druhý stupeň ZŠ)
Michal HUDEC
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 5. 2020