Podnikatelský plán pro bezkontaktní automyčku – Michal Bártek
Michal Bártek
Bakalářská práce
Podnikatelský plán pro bezkontaktní automyčku
Business plan to build a contactless car wash
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na vybudování bezkontaktní automyčky. Klade se důraz na to, aby byl plán realistický a proveditelný. Bakalářská práce je rozdělena na tři části. První část se zabývá teoretickými východisky spojenými s podnikatelským plánem, na základě, kterých jsou vytvořeny další části. A to analýza současné situace, kde je provedena analýza konkurence …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to create a business plan to build a contactless car wash. The emphasis is on making the plan realistic and feasible. The bachelor thesis is divided into three parts. The first part deals with theoretical background connected with business plan, based on which other parts are created. The other parts are analysis of the current situation, where the competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Brauner, MBA
- Oponent: Tomáš Heralecký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Development of non-invasive point-of-care sampling and analysis of biological fluids
Michal Greguš -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Podnikatelsky plan
Anastasiya Nazarenko -
Business Plan for Café-bar "Ave"
Khashimzhan Arziyev -
A Business Plan for a Selected Company
Karolína Wlosoková -
A Business Plan for a Florist Start-up
Ema Fránková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva