Připravenost učitelů mateřských škol na inkluzivní vzdělávání – Žaneta VRUBELOVÁ
Žaneta VRUBELOVÁ
Bakalářská práce
Připravenost učitelů mateřských škol na inkluzivní vzdělávání
Preparedness of kindergarten teachers on inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou připravenosti učitelů mateřských škol na společné neboli inkluzivní vzdělávání. V teoretické části je vymezena profese učitele mateřské školy, charakteristika dítěte předškolního věku a jeho vývoj. Poslední kapitola teoretické části je věnována inkluzi a inkluzivnímu vzdělávání. Praktická část je zaměřena na analýzu výzkumného šetření, které proběhlo dotazníkovou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of preparedness of kindergarten teachers for common or inclusive education. In the theoretical part is defined the profession of kindergarten teacher, characteristic of pre-school child and its development. The last chapter of theoretical part is dedicated to inclusion and inclusive education. The practical part is focused on analysis of research which is based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRUBELOVÁ, Žaneta. Připravenost učitelů mateřských škol na inkluzivní vzdělávání. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva