Analýza využití ICT jako didaktických prostředků na SŠ – František HLAHŮLEK
František HLAHŮLEK
Bakalářská práce
Analýza využití ICT jako didaktických prostředků na SŠ
Analysis of the use of information technology as a means of teaching high school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití informačních a komunikačních technologií ve výuce na střední škole. Obsahuje stručný popis pojmů z oblasti ICT, popis výuky s ICT prvky a zabývá se také konfrontací ICT prvků s žáky a učiteli. Za využití empirické metody byl vypracován dotazník, který mapuje využití ICT prvků ve výuce, stav těchto technologií na středních školách a přístup učitelů k …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of ICT in education at secondary schools. The thesis includes a brief description of ICT terms, a description of a teaching with ICT elements and it deals with a confrontation of ICT elements among students and teachers. There was made a survey using an empirical method that charts the use of ICT elements in education, the conditions of these technogies at secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Blanka Czeczotková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAHŮLEK, František. Analýza využití ICT jako didaktických prostředků na SŠ. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová